Schneider Electric przejmuje MWPowerlab

Schneider Electric przejmuje firmę MWPowerlab. To włoskie przedsiębiorstwo specjalizuje się w oprogramowaniu z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki tej transakcji Schneider Electric rozszerzy możliwości oprogramowania ze swojej oferty dla przemysłu o obsługę VR (Virtual Reality) oraz AR (Augmented Reality). Schneider Electric i MWPowerlab już wcześniej ze sobą współpracowały. Wynikiem ich kooperacji były systemy do symulacji oraz oprogramowanie do trenowania pracowników w przemyśle.

Posłuchaj
00:00

Powiązane treści
Schneider uruchamia program stażowy EcoStruxure Academy
Schneider Electric rozpoczyna konkurs "Go Green in the City"
Schneider będzie zasilany wyłącznie ze źródeł odnawialnych
Schneider Electric przejął Applied Instrument Technologies
Schneider Electric w Industrial Internet Consortium
Schneider Electric o megatrendach rynkowych i możliwościach rozwoju Polski
Fabryka Schneider Electric jedną z najlepiej wykorzystujących zasady Industry 4.0
Schneider Electric dąży do neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla
Schneider Electric współpracuje z Transpara
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie, aparatura nn
Nowa linia elektroenergetyczna PSE
Komunikacja
Nowy system łączności Enei
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro

Fiix – system CMMS do cyfrowego zarządzania utrzymaniem ruchu w każdym środowisku przemysłowym

Systemy CMMS wciąż są kojarzone z rozwiązaniami dedykowanymi wyłącznie największym zakładom przemysłowym. Tymczasem wyzwania związane z zarządzaniem utrzymaniem ruchu występują również w mniejszych przedsiębiorstwach, dysponujących zaledwie kilkoma maszynami.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów