Hyundai i Tata Power utworzą w Indiach sieć ładowania pojazdów elektrycznych

Firmy Hyundai Motor India i Tata Power nawiązały współpracę w celu budowy punktów szybkiego ładowania dla dealerów i klientów Hyundaia, co stanowić ma istotny krok w upowszechnianiu elektrycznych modeli koreańskiego producenta w Indiach. Hyundai ułatwi zatwierdzenie lokalizacji i pozyskanie niezbędnych zezwoleń administracyjnych, a Tata Power dokona koniecznych inwestycji oraz będzie właścicielem i operatorem stacji ładowania.

Posłuchaj
00:00

Zgodnie z komunikatem prasowym, spółki Tata Power i Hyundai Motor India podpisały protokół ustaleń, na mocy którego Tata Power pomoże zastąpić ładowarki AC 7,2 kW szybkimi ładowarkami Tata Power EZ Charge DC 60 kW u 34 dealerów Hyundaia w 29 indyjskich miastach. Poza tym Tata Power będzie instalować domowe ładowarki dla nabywców EV Hyundaia w Indiach.

Chociaż Hyundai jest jedną z trzech topowych marek samochodów osobowych w Indiach, pozostaje daleko w tyle za Tata Motors pod względem sprzedaży na tamtym rynku pojazdów elektrycznych. W 2021 r. Hyundai sprzedał w Indiach tylko 160 samochodów elektrycznych i 71 tego typu pojazdów w pierwszych czterech miesiącach roku 2022. Mimo to, w grudniu 2021 r. Hyundai Motor ogłosił inwestycję w wysokości 400 mld INR (530 mln USD) i planuje wprowadzenie w Indiach sześciu modeli EV w latach 2022-2028. Ponadto Hyundai zainwestuje w produkcję w Indiach zaawansowanych ogniw akumulatorowych do EV, by otworzyć sobie możliwości pozyskania indyjskich dotacji.

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
Chiny ogłaszają program dotacji na zakup pojazdów NEV
Hyundai i BAIC zainwestują prawie 1 mld dolarów w chińską spółkę JV
Hyundai Motor przejmuje Boston Dynamics
W 2021 roku Motional - joint venture Hyundaia - razem z Via uruchomią w USA autonomiczne taksówki
Hyundai wycofuje pojazdy EV marki Kona w związku z ryzykiem samozapłonu akumulatorów
Indyjska Amber Group przejmuje kontrolę nad izraelską firmą Unitronics
Czy w Polsce zniknie problem z infrastrukturą dla samochodów elektrycznych?
Hyundai zainwestuje 52 mld dolarów w elektryczne i autonomiczne samochody
Hyundai zainwestuje 1,55 mld dolarów w pierwszą fabrykę samochodów w Indonezji
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Przemysł 4.0
PepsiCo Polska rozwija automatyzację logistyki – nowy inteligentny magazyn z technologią Mecalux w Grodzisku Mazowieckim
Przemysł 4.0
W listopadzie ruszają zapisy na dotacje na cyfryzację
Roboty
Ponad pół miliona stanowisk w Amazonie zostanie przejętych przez roboty
Aktualności
Wprowadzony system kaucyjny wymaga automatów do jego obsługi
Aktualności
Phoenix Contact promuje inteligentne zarządzanie energią – 30 dni bezpłatnego dostępu do Energy Management Service
Aktualności
B&R Innovation Days – ABB i B&R wspólnie kształtują przyszłość automatyki

MES Plex od Rockwell Automation - dane, które napędzają produkcję

Dane to dziś jeden z najcenniejszych zasobów, również, a może przede wszystkim w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Współczesny przemysł bazuje na automatyzacji, co wymaga stałego dostępu do ogromnych ilości danych cyfrowych. Ich analiza pozwala optymalizować produkcję pod kątem kosztów, jakości i efektywności, a to z kolei ma bezpośrednie przełożenie na konkurencyjność i rentowność przedsiębiorstwa.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów