Bosch Rexroth odnawia wizerunek firmy

Firma Bosch Rexroth od 2016 roku prowadzi proces zmian w swojej działalności - od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, zgodnie z którą Bosch Rexroth angażuje się głównie w nowe rozwiązania technologiczne i wykorzystywanie efektu synergii na rynku oraz w obrębie Grupy Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. By zaakcentować zakończoną sukcesem transformację w liczącego się dostawcę rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0, na targach w Hanowerze firma zaprezentowała po raz pierwszy swoje nowe logo.

Posłuchaj
00:00

Ostatni raz firma Bosch Rexroth wprowadzała zmiany w swoim znaku graficznym w 2001 roku. Nowa marka "Rexroth - A Bosch Company" symbolizować ma nowoczesność, niezależność i elastyczność, a także przynależność firmy do silnej grupy. Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth:
wprawianie w ruch.

Nowy projekt logo firmy został dostosowany do wymagań projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo napis "A Bosch Company" odzwierciedla powiązanie z firmą Bosch.

Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata. Dopóki nowy firmowy znak graficzny nie zostanie w pełni wprowadzony, będzie można zobaczyć zarówno stare, jak i nowe logo.

źródło: Bosch

Powiązane treści
Rekordowe inwestycje i wzrost zatrudnienia Grupy Bosch w Polsce
Nowe laboratorium szkoleniowe w firmie Bosch Rexroth
Bosch rozbudowuje ośrodek badawczo-rozwojowy w Budapeszcie
Bosch Rexroth rozszerza program szybkich dostaw GoTo
Bosch Rexroth dostarczy systemy napędowe do największej na świecie ładowarki czerpakowej
Connected Hydraulics Beyond Limits - objazdowa wystawa Bosch Rexroth
Nowoczesne rozwiązania dotyczące automatyki: 5 trendów w branży spożywczej.
Fabryka przyszłości
Bosch Rexroth otwiera laboratorium dydaktyczne
System hydrauliczny Bosch Rexroth w największym na świecie żurawiu
Bosch Rexroth uruchamia w Polsce sprzedaż online
Bosch i MPiT współpracują w obszarze Przemysłu 4.0
Oficjalny kanał YouTube firmy Bosch Rexroth Polska
Bosch Rexroth wspiera kształcenie w zakresie technologii przyszłości
Firma Bosch Rexroth wspiera realizację i modernizację obiektów hydrotechnicznych
Industry 4.0 w zakładzie Robert Bosch w Mirkowie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Partnerstwo Elmark Automatyka i Milesight: Bezprzewodowe rozwiązania LoRaWAN dla monitoringu przemysłowego
Aktualności
„C.A.R.E.E.R.” 2025 by Rockwell Automation
Aktualności
Rynek czujników zbliżeniowych
Roboty
Roboty Astorino w szkołach: trzyletnia inicjatywa łącząca edukację techniczną z przemysłem
Roboty
Robotyka mobilna w najbliższej dekadzie
Przemysł 4.0
Zebra Technologies i Tulip dostarczą wspólnie mobilne rozwiązania dla pracowników pierwszej linii

Autonomiczna intralogistyka – elastyczność, bezpieczeństwo, efektywność

Wymagania w zakresie wydajności i ciągłości procesów sprawiają, że przedsiębiorcy coraz chętniej inwestują w automatyzację intralogistyki. Dynamicznie rozwijającym się obszarem są autonomiczne roboty mobilne (AGV/AMR), które realizują zadania transportowe w sposób skalowalny, bezpieczny i dostosowany do zmiennych warunków środowiska produkcyjnego i magazynowego.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów