Bosch Rexroth odnawia wizerunek firmy

| Gospodarka Przemysł 4.0

Firma Bosch Rexroth od 2016 roku prowadzi proces zmian w swojej działalności - od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, zgodnie z którą Bosch Rexroth angażuje się głównie w nowe rozwiązania technologiczne i wykorzystywanie efektu synergii na rynku oraz w obrębie Grupy Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. By zaakcentować zakończoną sukcesem transformację w liczącego się dostawcę rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0, na targach w Hanowerze firma zaprezentowała po raz pierwszy swoje nowe logo.

Bosch Rexroth odnawia wizerunek firmy

Ostatni raz firma Bosch Rexroth wprowadzała zmiany w swoim znaku graficznym w 2001 roku. Nowa marka "Rexroth - A Bosch Company" symbolizować ma nowoczesność, niezależność i elastyczność, a także przynależność firmy do silnej grupy. Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth:
wprawianie w ruch.

Nowy projekt logo firmy został dostosowany do wymagań projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo napis "A Bosch Company" odzwierciedla powiązanie z firmą Bosch.

Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata. Dopóki nowy firmowy znak graficzny nie zostanie w pełni wprowadzony, będzie można zobaczyć zarówno stare, jak i nowe logo.

źródło: Bosch