Volkswagen wprowadzi akumulatory o wysokiej zawartości niklu

Frank Blome, szef działu ogniw akumulatorowych powiedział, że w przyszłym roku Volkswagen podniesie ilość niklu stosowanego w ogniwach samochodów elektrycznych do 80%. Obecne ogniwo elektrycznego Volkswagena zawiera 65% niklu, 15% kobaltu i 20% manganu. Baterie nowej generacji będą miały 10% kobaltu i 10% manganu.

Posłuchaj
00:00

Frank Blome powiedział również, że Volkswagen rozpoczyna zwiększanie masowej produkcji, by do 2025 r. wyprodukować 3 miliony samochodów elektrycznych. Będą one wymagały akumulatorów o pojemności 300 gigawatogodzin, głównie na rynkach w Azji i Europie. Przyspieszenie produkcji akumulatorów na dużą skalę ma pomóc producentowi obniżyć do 2025 r. koszty ogniw znacznie poniżej 100 USD za kilowatogodzinę.

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Volkswagen zainwestuje ponad 2 mld dolarów w dwie chińskie spółki
Volkswagen przygotowuje się do zamknięcia swoich fabryk
PGE postawi 300 punktów ładowania dla Volkswagena
Volkswagen zainwestuje miliony euro w cyfryzację fabryki w Wolfsburgu
CATL i Honda zawierają sojusz strategiczny dotyczący akumulatorów dla pojazdów elektrycznych
Volkswagen zainwestuje 800 mln w amerykańską fabrykę
Volkswagen do 2025 roku sprzeda na chińskim rynku milion samochodów elektrycznych
Volkswagen rozpoczął w Poznaniu produkcję części do silników elektrycznych
W Szklanej Manufakturze w Dreźnie ruszyła seryjna produkcja modelu ID.3
Volkswagen w Europie uruchomi 36 tys. punktów ładowania
Volkswagen zainwestuje ponad milard euro w fabrykę w Zwickau
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Rozbudowa zakładu w Mławie
Obudowy, złącza, komponenty
TraceParts i Leo AI przedefiniują wyszukiwanie części do projektów
Zasilanie, aparatura nn
PGE buduje magazyn energii
Aktualności
Niedobór infrastruktury magazynowej w Europie przekracza wartość 150 mld euro
Aktualności
Nowa inwestycja firmy Marbo
Pomiary
Datalogic wzmacnia partnerstwo ze StayLinked

VARTECH Industry System Cleaner od Texaco – niezawodny sposób w walce z osadami lakierowymi w układach przemysłowych

Powstawanie osadów lakierowych to jedno z kluczowych wyzwań utrzymania ruchu w turbinach, sprężarkach i systemach hydraulicznych. Zanieczyszczenia tego typu skutkują podwyższonymi temperaturami pracy, spadkiem efektywności energetycznej i ryzykiem awarii, które generują kosztowne przestoje. VARTECH Industrial System Cleaner marki Texaco został opracowany tak, aby usuwać osady w trakcie normalnej pracy urządzeń. W połączeniu z olejami Texaco i systematyczną diagnostyką olejową tworzy kompleksowy system ochrony – od czyszczenia instalacji po długookresową kontrolę procesów starzenia. Skuteczność rozwiązania potwierdzają wdrożenia w różnych gałęziach przemysłu.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów