2018 to był dobry rok

| Gospodarka

W ten sposób miniony rok mogą podsumować m.in. firmy Weidmüller, Harting, Lenze i Phoenix Contact. Wartość sprzedaży pierwszej z nich przekroczyła w 2018 820 mln euro, co oznacza spory wzrost w porównaniu do wyniku z 2017 (740 mln euro). Do udanych pod względem sprzedaży rok 2018 zaliczy też Harting, który uzyskał wzrost z 672 (w 2017) do 762 mln euro, czyli o ponad 13%.

2018 to był dobry rok

Kolejna firma - Lenze - odnotowała wzrost przychodów o 9,2%, co znacznie przewyższyło oczekiwania. Dobre wyniki sprzedaży Lenze osiągnęło w Europie (największy wzrost pod względem wartości), w Azji (największy wzrost procentowy, o prawie 19%), jak i w USA (utrzymał się na wcześniejszym wysokim poziomie). Phoenix Contact zanotował globalnie w 2018 roku wzrost sprzedaży o 8%. Regionalnie firma również osiągnęła dobre wyniki finansowe - tendencja wzrostowa utrzymała się w Chinach (wzrost dwucyfrowy), USA (wzrost o 15%) i Europie (wzrost o 16%, z wyłączeniem Niemiec, w których sprzedaż wzrosła o 8%).

Na zdjęciu przedstawiciele firmy Weidmüller.